połączenie

Zasobny rynek dostawców świadczeń telekomunikacyjnych - rozwój call center

call center
Author: Mighty Travels
Source: http://www.flickr.com
Metody sprzedaży są aktualnie stale polepszane i co rusz pojawiają się kolejne i bardziej efektywne technologie. Tyczy się to tak samo sprzedaży bezpośredniej jak i pośredniej, jaka najczęściej jest wykonywana w ramach telemarketingu. Branża ta stanowi współcześnie jedną z ciekawszych i zdecydowanie bardzo perspektywicznych, co powoduje, że zainteresowanie nią stale rośnie.

Wartości, jakie niesie za sobą użytkowanie systemów contact center

za i przeciw
Author: Personal Creations
Source: http://www.flickr.com
Contact center to bardziej rozłożona forma znanych call center, która coraz chętniej jest aktualnie użytkowana. Contact center oferuje sporo więcej sposobów na skuteczną komunikację z Klientami, nie jedynie przez telefon. W skład contact center wchodzi również komunikacja za pomocą e-maila, faksu albo też live chat. System contant center pozwala więc na wszechstronną i fachową obsługę wszelkiego Klienta. Konsultanci w contant center nie tylko udzielają potrzebnych informacji bądź proponują pomoc Konsumentom, lecz też przyjmują zamówienia, windykują należności, oraz także przeprowadzają różnorodne akcje marketingowe albo informują o obecnych promocjach. Systemy contant center dają więc znacznie więcej możliwości niż typowe call center.