Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/1bmt.pl/includes/menu.inc).

Rola ulotek promocyjnych

Pierwsze broszurki marketingowe pojawiły się w naszej ojczyźnie w latach 90-tych, wraz z pierwszymi supermarketami. Obecnie nie tylko przez sprzedawców, ale także przez konsumentów są postrzegane jako przewodni środek komunikacji sieciówek z nabywcą. Już nawet nieduże sieci marketów publikują gazetki promocyjne.


gazetki promocyjne
Author: Matti Mattila
Source: http://www.flickr.com
Coraz częściej wspomniane gazetki promocyjne dostępne są w wydaniu internetowym. Nie jest to zadziwiające, Internet jest bowiem obecnie medium o największej sile wpływania. Tak sieci handlowe, jak także poświęcane temu portale internetowe sugerują odbiorcom możliwość przeglądania ulotek w Internecie. Nie bez znaczenia jest tutaj kwestia ekologii, wydruk pięćdziesięciu tys. papierowych gazetek promocyjnych wymaga ścięcia aż dwudziestu drzew. Ewentualni nabywcy mogą badać ceny a także bieżące zniżki siedząc wygodnie w swoim fotelu. Prócz tego, coraz sporzej marketów pozwala także zakupy za pośrednictwem Sieci internetowej, co może być bardzo komfortowym dla nabywców wyjściem. Podobne zakupy mogą być tak niedrogie, jak też niezmiernie komfortowe z opcją dostawy "pod drzwi".


Jedną z efektywnych strategii promocyjnych jest zademonstrowanie odbiorcy ceny sprzed i po obniżeniu, sposób ten z powodzeniem wykorzystują gazetki reklamowe. Treść często zostaje wzmacniana wiadomością, że ta okazja jest chwilowa.

Przydatny wpis? Jeśli tak myślisz, przeczytaj towarzyszące artykuły na rozważany temat - bez marudzenia kliknij tu, więcej zobaczysz w linku.

Gazetki promocyjne mają również za zadanie utrwalić daną markę w myśli konsumentów. Krótko mówiąc, funkcje gazetki promocyjnej to: marketing propozycji hipermarketu, zwiększenie rozpoznawalności marki oraz przekazanie wiadomości o zlokalizowaniu punktów sprzedażowych.


przecena
Source: freepik.com
Gazetki promocyjne to jedna z najbardziej popularnych strategii powiadamiania klientów o najatrakcyjniejszych ofertach, otwarciu nowego marketu czy jego modernizacji. Powyżej połowa klientów wybiera broszury reklamowe jako najważniejsze źródło wiedzy o obniżkach w sektorze spożywczym. Gazetki promocyjne (najnowsza oferta sklepów) jest to łatwy jak też niedrogi sposób na trafienie do nabywcy. Można je rozprowadzać lokalnie, rozmieszczając na stworzonych w tym celu stoiskach w hipermarketach albo też kolportując je po pobliskiej okolicy. W skutek tych przedsięwzięć reklama trafia do prawdopodobnych konsumentów skutecznie kusząc ich promocjami.