Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/1bmt.pl/includes/menu.inc).

Tworzenie długofalowych relacji z konsumentem – czemu ma to współcześnie tak wielkie znaczenie?

Każda firma, która funkcjonuje na współczesnym rynku, świetnie zdaje sobie sprawę z tego, że wielkie znaczenie ma profesjonalne staranie się o większą ilość klientów. Z tego względu, wykorzystywane są wszelkiego rodzaju rozwiązania, a każda firma powinna wybrać idealną dla siebie alternatywę. Bardzo dużą popularnością dziś charakteryzują się głównie programy lojalnościowe, wprowadzane na przykład przez niektóre sklepy online. Na czym one polegają? Jaka sama nazwa wskazuje, ich fundamentem jest rzecz jasna lojalność.
Relacje z klientem
Author: Special Olympics Connaught
Source: http://www.flickr.com
Oznacza to, że klient za to, że kolejny raz kupuje towary w tym samym sklepie, dostaje konkretne wynagrodzenie, przykładowo w postaci punktów. Punkty są zbierane i można je zamienić najczęściej na atrakcyjne nagrody rzeczowe. Im więcej punktów, tym nagrody są cenniejsze. Niekiedy zamiast nagród proponowane są rabaty na kolejne zakupy.

Wciąż masz wielkie problemy z wyszukaniem dobrej oferty? Nie przejmuj się - sprawdź te propozycje (http://www.zstgroup.pl/), one na pewno Cię nie zawiodą.

Rzecz jasna, to jedynie przykład mechanizmu funkcjonowania programów lojalnościowych, ponieważ z takich rozwiązań korzystają współcześnie nie tylko sklepy. Programy są w związku z tym opłacalne zarówno dla klientów, jak i ich właścicieli. Nie można się dziwić, że stanowią jeden z najistotniejszych elementów utrzymywania relacji z klientem. Taki program motywacyjny może zagwarantować faktycznie bardzo namacalne rezultaty, w związku z tym wskazane jest zastanowić się nad jego zastosowaniem we własnej firmie, jeżeli jest to możliwe. Sprawdź, jak stworzyć programy lojalnościowe.




Dla każdej firmy, bez względu na to, jakie produkty sprzedaje czy jakie usługi realizuje, priorytetowe znaczenie ma pozyskanie grona stałych klientów. Poza programami lojalnościowymi można zastanowić się również nad zastosowaniem specjalnych kart, jakie będą uprawniały na przykład do rabatu w konkretnej wysokości.

Prezentowany artykuł jest niezwykle interesujący, jednak bez wahania przeczytaj też podobny opublikowany tutaj w innym miejscu wpis - on również jest godny uwagi.

To rozwiązanie jest współcześnie powszechnie stosowane w firmach na całym świecie, w związku z tym ma się pewność, że zdaje egzamin. Karta stałego klienta zachęca do tego, żeby często korzystać z propozycji firmy, w końcu każdy lubi oszczędzać. Poza tym, jest to również ważny komunikat dla konsumenta, który przez dostanie takiej karty z reguły czuje, że firmie zależy na pozytywnych relacjach i próbuje troszczyć się o zadowolenie nabywców. Czytaj o ofercie firmy Pro.fill.