Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/1bmt.pl/includes/menu.inc).

Jak trzeba rozumieć pojęcie big data? Jakiego typu korzyści gwarantuje to firmom? Czy warto z tego korzystać?

W świecie analityki pojawiło się interesujące pojęcie - big data. Ten termin oznacza tendencje do poszukiwania oraz skorzystania z wartości biznesowej, jaka drzemie w dostępnych coraz bardziej dużych wolumenach danych. Biorą się one z pokaźnej liczby miejsc, często zaś spoza organizacji, nawet z tego rodzaju miejsc do tej pory całkowicie niekwalifikowanych, jak na przykład źródła informacji.

To właściwie naturalna kolej rozwoju biznesu oraz ewolucja, której mogliśmy się spodziewać. Co ciekawe, w literaturze oraz publikacjach możemy również spotkać pozostałe określenia, które są równoznaczne z filozofią big data. Dość często więc pojawia się definicja High Performance Analytics. Kiedyś wystarczała tak naprawdę wiedza o funkcjonowaniu organizacji, poszukiwana więc była przewaga biznesowa w dobrej organizacji procesów biznesowych dzięki wykorzystaniu systemów w ERP a także raportowanie operacyjne.
sieć
Source: pixabay.com
Kolejnym krokiem było wyszukiwanie trendów w dostępnych zbiorach danych, a również analizowanie przyczyn zachodzących zdarzeń. Miało to jak najbardziej związek z ewolucją platform baz danych więc zaczęły się pojawiać narzędzia analityczne, które służyły do odkrywania tego rodzaju wzorców.

Chcesz zgłębić prezentowany problem pod innym kontem? Jeśli tak, to najlepszą metodą byłoby kliknięcie tego linku. Tam zweryfikuj szczegóły (http://www.foliograf.pl/billboardy/).

Po tym pojawiła się era konkurowania analityką. Możliwe więc było przewidywanie jakie będą zachowania klientów, np. prognozowanie prawdopodobieństwa zrezygnowania klienta.

Nie zwlekaj - naciśnij hiperłącze i ciesz się stworzonymi tam nowymi artykułami. Zapewne rozszerzą one Twą znajomość rzeczy na ów temat.

praca w internecie
Source: pixabay.com
Dzięki temu możliwe było optymalizowanie działania, zwłaszcza łańcuchy logistyczne i działania marketingowe. Jak jednakże wiemy, to we współczesnym świecie nie wystarcza. Pojawiają się więc nowe trendy, w których analizie poddawane są jednocześnie dane niestrukturalne.



Więcej - big data w bankowości

Ważne jest tak naprawdę pozyskiwanie danych, ale również analiza wizerunku w social media, to znacząco rozszerza zakres wiedzy koniecznej do podejmowania najbardziej potrzebnych decyzji biznesowych. Z powodu ogromnej złożoności systemów ekonomicznych, w jakich działają najbardziej pokaźne firmy, przede wszystkim powinniśmy mieć na uwadze, że łańcuch wartości, jaki planują one dostarczyć klientom dosyć mocno się wydłuża. Dzięki temu więc zwykłe promowanie produktu nie wystarcza, wspomniane tak więc wcześniej działania są niezwykle istotne, aby nasza firma funkcjonowała najbardziej efektywnie. Musimy o tym wiedzieć podczas zarządzania własną firmą.